Kalas

Söndagkväll och jag ligger i ett varmt bad med en kall Heineken, ölkorv och en tidning jag inte ens öppnat än...
Försöker tagga till för en ny vecka där jag har förhoppningar om friskare barn, ett piggare jag och träning igen.
Den senaste 2 veckorna har varit påfrestande för mamman i mig, Jag skulle ljuga om jag sa annat. Båda barnen har legat däckade i hög feber och jordens förkylning. Vilda har utan överdrift suttit som ett plåster på mig och då är jag vanligtvis inte den daltande mamman utan barnen kan allt få skrika och grina lite (förstå mig rätt) men det har inte gått. 
Mitt tålamod mot barnen har testats så i den grad att jag i bland funderat på om inte socialen kommer och knackar på dörren för att kolla vad det är för monster som flyttat in.
MEN barnen är fruktansvärt söta och lugna när de sover och då är allt som bortblåst igen! Haha!! 

Nåväl, nu är det hopp om att det faktiskt går åt rätt håll för barnen har varit såpass pigga att vi kunnat fira mina älskade syskon (ni får håna mig och kalla mig för morsan men ja skulle gå över eld för er), jag har varit på 30års partaj hos Jessica och vi har även haft 1års kalas för vår Vilda idag! 



Första gången Vilda får smaka på tårta, eller något onyttigt överhuvudtaget och hon ville inte ens ha! Haha!
Paketen var inte heller speciellt intressanta!:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: