Träning.

Så där nu är det lite lugnare så jag hinner med att slänga in några rader på fikarasten! :)
Hade med mig en banan som jag egentligen skulle ha käkat nu på rasten, men tydligen stod jag mig inte så länge på lunchen som jag borde. Bananen käkade jag upp redan vid 13.30 och då ska ni veta att min lunch slutar 13.00! haha
Ja det är inte lätt alla gånger, men ju mer jag tränar, desto mer behöver jag äta. Får väl helt enkelt börja ta med mig 2 frukter till eftermiddagen... ett annat alternativ kanske vore att fylla på med lite mer mat i matlådan! :)

Ikväll är det Zumba träning som gäller och jag har sett fram i mot det i nästan 2 veckor nu. (är bara Zumba träning varanan vecka) Ska bli grymt gött att få svettas och fylla kroppen med härlig energi! :)
Foten är ju fortfarande inte bra så jag haltar fortfarande omkring som en gammal tant, men jag får köra med lindad fot och hänga med på det foten tillåter mig! :)



Ne jobba igen då! /Mallamousan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: