Måndag

Då var vi igång med en ny vecka igen och jag inleder den med att ha ont i rumpan. Ja alltså INTE i rumpan, snarare sittbenen efter helgens enduropass. Jag längtar till nästa helg så jag kan få köra i igen, för under veckan hinns det ju inte med!
Denna vecka är det mässa igen så på onsdag ska jag befinna mig i Blekinge. Jag tycker det är enormt roligt att vara iväg på mässorna men det är en hektiskperiod och inte många timmar hemma. Därför är jag väldigt tacksam över att Tequila får vara hos Plastis när jag är borta. Men jäklar va jag har saknat henne nu i helgen när jag varit hemma. Men jag vet att hon inte kan få det bättre för är det någon som är Tequilas favorit så är det plastis...och jag vet ju att det är lika från hans håll och han skulle nog vilja ha henne jämt om han fick. Men jag saknar henne!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon trivs allt med mormor också! Puss

2011-01-31 @ 12:25:48
Postat av: Mia

Så kul med nya bekantskaper, som man trillar över liksom för att man hittat hem till någon annan som just Tess med sin härliga familj :-D



Skönt att ha plastisar som funkar med de fyrbenta vännerna, inte alla förunnat det minsann.

2011-01-31 @ 12:55:37
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: