Veckoplan

Igår kickade jag igång veckan som är fullbokad från morgon till kväll.
Ett positivt kundmöte i Vara under dagen igår, sen hem och fara till fritids för att hämta August för att spendera våra timmar tillsammans. Efter mina och August timmar som bla innehöll ett besök hos Albin och Pamira där även Pamiras bror kom och gjorde oss sällskap så möte jag upp syster för en powerwalk med henne och Tequila i skärgården. Efter det fick även bilen sig en omgång utvändigt av mig(antagligen därför den är skitväder idag).

Idag Tisdag så är det jobb för hela slanten, förberedelser inför mässa imorgon. Kvällen kommer bestå av packning och födelsedags middag med Andreas som idag blir 30 år! :)

Onsdag styr jag bilen till Karlskrona för att ställa ut på mässa, det rycktas om att Babsan kommer dyka upp under kvällen!? :)

Torsdag blir det till att försöka ta mig hem i tid för ett möte klockan 15.00. Kvällen är jag inbjuden på mässa & mingel ute på Colorama för att kika på nya produkter.

Fredag: Jobb under dagen så klart, till veterinären med Tequila, och på kvällen så ska personalen ut bowla och äta middag.

Lördagen kommer bestå av förberedelser inför kvällen då vi ska fira Andreas! :)

Söndagen kommer bestå av en del städning innan jag antagligen kommer däcka i soffan efter en pizza! :)

Efter den här veckan så lugnar det ner sig lite i Mallamousans liv med mässor och då ska jag bla skämma bort mig själv med massage för att försöka råda bot på min onda rygg och ständiga skallebank! gött!!



Kommentarer
Postat av: tess

Mallan behöver nog ta å vila upp sig lite... ja de tror ja...



Å jag skulle gärna följa med dig lite... va skoj å att du va i Vara igår.. vafansen där bor ju världens goaste Tobbe... ler.



Hej hopp.

2011-03-29 @ 16:10:48
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: