Lyckobubbla

Solen har tittat fram på en blå himmel. Härliga fredag.
Jag lever fortfarande i mitt lyckorus som jag levt i den senaste tiden. ♥

Super sämst på att blogga på senaste tiden tycker säkert många och även om jag kanske skulle kunna skriva precis hur mycket som helst så har jag haft väldigt mycket annat för mig! :)

Hämtade finaste August igår efter jobbet och han följde med mig och mina kära mor med ned på staden.
Jag skulle betala och hämta mina fina nya "löpardojjor" som jag lagt undan och så fick jag mamma att köpa likadana! :) Lite provision från sporten borde jag väl få!? ;)
Blev en fika på staden och kladdkakan var given för prinsen. Mamma och jag hade tänkt ta en liten shoppingtur på Lindex, men tiden rann iväg och huxflux stängde allt. Vet att jag i helgen måste åka iväg införskaffa mig lite smått och gott iaf.
Väl hemma målade August en massa fina teckningar under tiden jag och baby fixade i ordning panerad rödspätta med mos, remoladsås, blomkål och Broccoli! Den panerade spättan var väl inte den vackraste jag sett, men den smakade dessto bättre! August slevade och åt!:)
I helgen kommer han igen, men först en lunch med fina tjejor och tanken är inte att jobba till 4 idag så jag ska försöka hinna med en runda med grisen innan jag sticker och hämtar prinsen!

Ha en underbar dag fina ni!



Kommentarer
Postat av: pammis

Kul att någon tycker det ;) nej då, han är allt bra söt! Haha

2012-03-30 @ 09:41:18
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: