Fredag

Alex och August är iväg på hockey & jag och Lucas har fått sällskap av syster i soffan. Fångarna på fortet & popcorn, så mycket bättre finns inte att titta på en fredagskväll som denna!:)

Tjejkväll hos Pammis igår och vilka underbara vänner jag har. Vi skrattade gott hela kvällen vill jag lova och samtalsämnena varierade från allt från knipövningar, babianrumpor till bitter butikspersonal! Som sagt skratten var många och vi är väl så där super ärliga och går väl ibland in på lite väl djupa detaljer!:) haha!!! Men jag mår fantastiskt gott i mina vänners närvaro! Puss på er!



Kommentarer
Postat av: tess

Finaste lillen å med filten som jag älskar så... så skoj att se att den kommer så väl till pass... finisen....å vilken fin bild på honom å moster.

2012-09-30 @ 12:24:08
URL: http://tess701.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: