Vem har sagt att 2 barns mor alltid ska vara lätt?

Hemma har våran gräsmatta mer eller mindre blivit som en åker. Behovet av lie för att få omkull stråna låg på gränsen.
Så igår när Lucas sov middag tog jag tag i saken och slängde Vilda i bärselen och startade gräsklipparen (efter ett samtal till Plastis för rådfrågande om jag kunde använda motoroljan till bilen som var anpassad för vinter även i gräsklipparen. det gick super för er som undrar)


Jag han tyvärr inte helt klart med gräsmattan innan Lucas vaknade och Lucas är livrädd för gräsklipparen. Han nöjde sig först med att vara på studsmattan medans jag skulle klippa klart. Ja det nöjde han sig ju inte med speciellt länge så vad gör man när man är så fruktansvärt envis som mig och tänker göra klart det man påbörjat?! 


En unge i bärselen och den andra på Axlarna. Ja grannarna lär väl tro att jag inte är riktigt klok och det har de ju så rätt i så! ;)

En bra kvinna reder sig själv! 😜


Kommentarer
Postat av: Fia

Vad du är härlig tjejen, jag är full av beundran och en smula avundsjuk kanske också när man tänker efter ;-) du har så många goda egenskaper tjejen , det gynnar ;-)))))

Svar: Tack!!! ❤️❤️
Mallamousan

2014-08-28 @ 23:06:07
Postat av: Elin

Underbart :D

2014-08-29 @ 09:56:53
URL: http://elinoslo.se
Postat av: Pammis

Haha. Där är den där Malou vi känner o älskar! Well played! ❤️

2014-08-29 @ 13:16:33
URL: http://inspirationtillmat.wordpress.com
Postat av: bjursell

Tur att barnen är relativt små och lätta än så länge! 😁 kanske skulle försöka mig på en liknande selfie 😂

Svar: Snälla kan du inte göra det?! Hahah!! 😂😂
Mallamousan

2014-08-29 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: