Julmat

Den längtar jag efter typ hela december, ännu mer i år då jag vanligtvis är iväg på  2,3 julbord med jobbet innan själva julbordet på julafton. Egentligen förstår jag inte varför jag längtar så där mycket för det är ingenting på julbordet som är så där super super gött så det verkligen vattnas i mun?! Märkligt egentligen?! 

Idag stod det torsk med äggsås på menyn till lunch! Det mina vänner är bland det bästa jag vet i matväg! 


Förövrigt sitter jag och funderar på årets meny på nyårsafton, huvudrätten tror jag att jag har bestämt mig för, förrätten däremot är svår, de är så mycket jag är sugen på att göra... För att inte tala om det viktigaste av allt, efterrätten!!!
Efterrätten kan nog bli så att den består av flera delar... 

Vad äter ni andra till nyår? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: