Brudtärna

Idag blir det en dagstur till Lunedet, vi var sena iväg då jag är fruktansvärt seg och det verkar ha smittat av sig på övriga familjen. Jag har haft ont i halsen i några dagar och tyvärr går det inte åt rätt håll!

Igår följde jag med Frida till Karlstad för att inhandla lite av dom sista viktiga grejerna inför deras bröllop. Tänk att på lördag om två veckor är min lilla... Ja LILLA syster gift?! 

Jag har ju fått äran att vara hederstärna på deras bröllop så hemma hänger en ljusros klänning & väntar inför den stora dagen.
Precis som syster behövde jag en ordentlig BH att ha under klänningen. Ingen urtvättad amningsbh med andra ord...
Så igår inhandlade jag mitt livs dyraste bh och enligt säljaren även investering.
Och fasen i mig, puppera sitter på plats och det är ingen sån där bh som man behöver gå och dra i hela tiden. Den sitter där den sitter och de där hängiga pösera såg inte vulgära ut och inte heller som en massa sladdrigt skin bara. Tummen upp.

Nu kan en stor bidragande orsak vara att jag fick en ordentlig utprovning av vilken storlek på puppera som faktiskt är rätt.
Jag har lixom ingen bh som sitter bra. Tjejen i butiken frågade vilken storlek jag hade och jag sa att jag inte visste, men runt 75 C/D kanske. 
Vi började där men det slutade med 70 F! F???????? Alltså jag har alltid gjort narr av mamma och syster för deras gigantiska meloner, jag fick ju lixom inte bröst för ens i gymnasiet, vad hände här lixom!? 

Min tjusiga ring jag fick av Frida när hon frågade om jag ville bli brudtärna!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: