Fredag

Det är skitsamma att regnet vräker ner i dag, det kan lixom inte göra min dag dålig. Inte idag.
 
Klockan 05.00 vaknade jag i morse av den minsta lillfisen som låg och kvittrade glatt inne från sin säng  och hon sken upp som en sol när ja kom och hämtade henne. Med lite mat i magen somnade hon strax om brevid mig i sängen.
På andra sidan hade jag redan min andra lilla fis sovandes efter att ha kommit in knallandes tidigare under natten.
Han vaknade till liv vid 6 och istället för att som han alltid annars gör flyger upp som en virvelvind och tjatar på att jag ska gå upp så över öste han mig med en massa smackande pussar rakt på munnen, även han på ett strålande humör!! "Puss mamma. Kjam mamma".
 Jisses som mitt hjärta smälter.
 
Idag är det även fredag och efter lite småfix direkt efter jobbet så stå det plättar med sylt och grädde på menyn!
 
Jag önskar er en trevlig freda! :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, jag vill också ha pussar och kjamar!

Svar: Du får bli frisk först! 😘
Mallamousan

2014-06-27 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: