Karantän?

Plastis sa en gång i tiden "varför kan inte du vara som alla andra och tröstäta när du mår dåligt?". Plastis är nog min största viktpolis i familjen och nu när jag kommit upp i en mer mogen ålder kan jag kanske förstå hans önskan om att ja skulle äta upp mig lite förr!:) 
När han sa de orden var jag i ett skede i livet när jag varken viste ut eller in med vad jag ville med livet o kärleken...
I skrivande stund gör jag som plastis önskade, jag tröstäter!! Cola och chips!
Inte för att jag är deppig över mitt liv eller kärlek för där har jag inget o klaga på utan det är dessa förkylningar som bara tar om och om och om igen i denna familj som gör mig deppig. Jag minns inte sist vi var helt friska allihopa? Det känns som om Vilda stackarn har varit förkyld sen hon kom typ...
Igårkväll efter träningspasset så bestämde jag mig att det inte fick bli någon mer träning denna vecka. Det sägs att man ska lyssna på kroppen och jag har känt att de varit något på gång i över en vecka. Idag mår jag som en påse skridskor typ. Jag hoppas verkligen förkylningen drar över illakvickt. Så jävla sur att det alltid ska bli sjukdom i kroppen när man kommit igång med träningen ordentligt!
Typ: "kom inte här och tro att du ska bli något, bara att börja om från början igen"! 





Kommentarer
Postat av: Plastis

Viktpolis dä lät riktigt kul😀 men jag gläds över att jag inte numera måste fundera på vad och om du äter, förkylningen försvinner och du har en bra grund att stå på så det årner säj👍
GGN är inte förrän i oktober vetdu😋

2015-02-21 @ 09:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: