Feber

Ja man kan fundera på varför ja har bloggen eftersom jag aldrig skriver något... Jag tänker i bland att ja ska skriva några rader men som ni kanske märkt blir det inte av! 
I skrivande stund har vi åter igen sjukstuga, båda barnen ligger i feber!
Lucas sovandes på min arm just nu o jag är gööör hungrig! Fantiserar om en massa godsaker och en iskall Cola! 

Trodde det bara var mamma som läste min blogg men när jag hade min halv åtta hos mig middag förra onsdagen så var det visst fler som undrade varför det inte hände något här.... Jag lovade iaf att lägga upp lite recept från middagen! 😊 


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Hoppas på lite mer blogginlägg nu och defenitivt mer bilder på världens två små underverk!

2015-01-22 @ 00:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: