Sälen

Resten av huset sover än men dampfia sitter i en fåtölj här i köket efter att ha legat kissnödig i den senaste 1,5 timme men ligger man i överslafen i en våningssäng så försöker man hålla ut för att inte väcka stackarn under sig. I detta fall Pamira! 
Japp vi är 5 tjejer som är iväg gill Sälen över helgen, så roligt och skönt att faktiskt komma hemifrån. 
Igår eftermiddag var vi till ett badhus och blev som små barn igen. Vi skrattade och hade fruktansvärt roligt! 😊 Nu längtar jag dock ihjäl mig efter mina älsklingar där hemma!

Vi pratar på att göra detta till en tradition och det ser jag verkligen fram emot! 😊 









Kommentarer
Postat av: Bjursell

Haha, har nog aldrig varit snyggare bland folk 😂😂

2015-01-25 @ 19:48:21
Postat av: Bjursell

Haha, har nog aldrig varit snyggare bland folk 😂😂

Svar: Du är den hetaste mamman jag känner, det har jag alltid!! 😘
Mallamousan

2015-01-25 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: