Spörta

Hej och hå vad de går mellan pattar och lår! 
Våren är här nu vad de verkar även om vi haft bakslag nu i helgen.
Vårfixet i trädgården har iaf dragit igång vilket känns som om vi är påväg åt rätt håll!:) 
Vad händer annars då? Alla bebisar som vi väntat på har kommit, nu kommer nästa babyboom i höst igen!:)
Jag har kommit igång ordentligt med träningen, målet är en stark och frisk kropp. Tränar några pass i veckan på fight fit men försöker även en del hemma, barna hjälper gärna till! 😊






Igår körde jag ett enduropass för plastis som går på kryckor stackarn, idag har jag ett svullet och blått knä! :/ 

Jag har blivit stora syster igen oxå, till en "liten" Greta, mamma o plastis har äntligen skaffat en ny hund! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: