Trött

Hela den här veckan har jag tänkt ta en promenad tidigt på morgonen innan jag måste bege mig till jobbet.
Varje dag den här veckan har jag knappt vaknat av väckarklockan när det är dags att göra sig ordning för att åka till jobbet. Vanligtvis ligger jag vaken innan klockan ringde men nu: Klubbad!
Tanken var jäkligt god & jag taggade till varje kväll med en bra inställning för att få komma ut och röra lite på mig!! Än så längen har det gått sådär....

Idag förövrigt var det jäkligt kallt att cykla till jobbet. Växlarna var frusna så fick trampa som en idiot och sadeln var full av is och jag fick inte bort allt så där kan man snacka rimfrost i skägget om man säger så! 😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: