Se där ja!

Som en blixt från klar himmel slog det till i huvudet vad lösenordet till bloggen var när jag som bäst stod & tvättade mig & putsade frisyren i duschen.
Det är orgasmens dag i dag för er som inte vet! :)

Det är Även min första dag tillbaka på jobbet efter semestern & barnens första dag på dagis. Barnen var lite trögstartade men när de väl vaknat studsade de till dagis.

Igår hade jag en vidrig jobbångest, men väl på plats var jag snabbt inne i det.
Dagen flöt på bra förutom att jag höll på att skita stopp i avloppet...
Nja kanske inte bokstavligt, men nästan.

Avloppet inne hos oss har de lyckats gräva av så när vi ska gå på toaletten får vi gå ut i stora verkstan hos grannföretaget.
Så efter frukost där nån gång knallade jag över. Nu hör det till saken att jag har bacillskräck och toalettfobi så om jag ska gå på en offentlig toalett eller som i detta fall där andra än dom jag känner går så har jag lite ritualer för mig....

Jag måste dra bort det första pappret på rullen.

Sen måste jag ta nytt papper och torka på ringen.

Oftast lägger jag även papper på ringen, även de gånger när jag lixom sitter på huk för att inte ens nudda ringen!!

Sen måste jag ju även ha papper att torka mig med!

Ja som ni kanske förstår kan det bli en hel del papper!

Idag dag såg jag hur vattnet sakta men säkert steg i toaletten & ångesten kom desto snabbare!
Nu var jag tvungen att använda den vidriga toaborsten för att få bort lite papper!
Gissa om jag tvättade händerna!!!

Något som blev ändock jobbigare var ju att nu var jag inne på toaletten extra länge. Tänk va pinsamt om någon av gubbarna skulle tro att jag bajsat!!!


Just det, orgasmensdag var det ja!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: