Parteeeeejj!!

Idag har vi gjort precis ingenting... En sån här slapp dag har vi nog aldrig tidigare haft i familjen damp faktiskt!

Anledning till det är att jag & Alex har varit iväg på galej. Då menar jag verkligen galej på riktigt. Marschallerna lyste gatan lång & den röda mattan var utrullad, serveringspersonal & mingelfotograf! 😊
Tobbe & Emelia hade bjudit in till 40års fest & vi dansade verkligen natten lång. 04.15 klev vi innanför dörren här hemma. Idag har jag träningsvärk i både ben och rygg vilket är ett bevis på en jäkligt lyckad kväll/natt.

Jag hade lånat en super tjusig klänning av syster kvällen till ära. Kan säga att min garderob inte innehåller så tjusiga kläder som passar sig på röda mattan. 
Jag tänkte gå all in med den tjusiga klänningen & en tjusig håruppsättning. Kikade på flera Youtube-klipp för inspiration till en enkel men snygg frisyr... Precis som med min matlagning målar jag upp en fantastiskt bild i huvudet... Tyvärr stannar den bilden alltid i huvudet & det blir aldrig som jag tänkt mig.
På bilderna från igår ser det ut som om jag går runt i en sopsäck & vad är det med håret. Alla förutom jag (givetvis) kan sätta upp håret i såna där "slarviga" frisyrer som bara ser så enkelt och snyggt ut. När jag försöker så blir det antingen super stelt & stramt eller precis tvärt om, inte slarvigt tjusigt utan slarvigt risigt!!! Vad är grejen med det lixom?! 

Jag hade iaf en fantastiskt rolig kväll och natt men nu ska det bli skönt att det inte är någon mer fest inplanerad på ett bra tag! Inte van detta festande! Haha!!!













Kommentarer
Postat av: Anonym

Du såg alldeles fantastisk ut och håret var snyggt ruffsigt😆. Dessa dansande herrar😉. Lilla A här hemma tyckte det var jättekul att se sin o L's pappa dansa😂😂.

Svar: Haha, vi har kollat på klippet många ggr här hemma kan jag lova! 😂😂
Mallamousan

2016-01-07 @ 23:28:37
Postat av: Emelia

Kan inte bli annat än en jädra trevlig kväll/natt med sådana trevliga människor på plats och så snygga alla var💃🍸😘

2016-01-09 @ 21:44:37
Postat av: Anonym

Du var ju skitsnygg!

2016-01-22 @ 20:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: